Onlangs heeft onze bewonersraad een oproep gedaan om nieuwe leden te werven.
Dit heeft als resultaat gehad dat de heren Candel en Dirix m.i.v. 1 juni j.l. zijn toegetreden tot de bewonersraad van onze woningstichting.
Bij deze stellen zij zich even voor.

Mijn naam is Patrick Candel, sinds 2003 woon ik met heel veel plezier in Berg en Terblijt.  Als voormalig Maastrichtenaar heb ik mij al flink gemanifesteerd in het verenigingsleven van Berg, zo ben ik secretaris van vv Berg'28. De keuze om de bewonersraad te versterken, heeft vooral te maken met het feit dat ik de bewoners wil steunen en mij sterk te maken in het wel en wee van onze woningstichting. Zodat wij als bewoners met een gerust hart kunnen blijven wonen in het mooie Berg en Terblijt.

Mijn naam is Hans Dirix en ben vanaf 1985 tot 1991 lid geweest van de Bewonersraad. Vanaf 1991 tot 2014 ben ik lid geweest van het Algemeen Bestuur van de Woningstichting, waarbij het ten dienste staan van de huurders altijd bij mij voorop heeft gestaan.
Echter, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en omdat wij nu naar mijn mening een objectieve samenstelling van de Bewonersraad hebben, heb ik mij hierbij aangemeld. Uiteraard staat ook hierbij het ten dienste zijn van de huurders bij mij hoog in het vaandel.